AHLAN WA SAHLAN......


Assalamulaikum wbrt...


Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini..semoga blog ni dapat memberikan anda serba sedikit maklumat yang berguna. Kalau ada yang terkurang dan cacat cela tu, maaflah yer.... segala komen dan pandangan anda mengenai blog ini amat saya harapkan...

SYUKRAN........

HAVE A NICE DAY....



~~~~L CHANGE THE WORLD~~~~


Assalamulaikum wbrt... Selamat Datang kepada semua pengunjung sekalian.... jangan bimbang semasa melayari blog ini.... paling kurang pun komputer anda akan.... kena virus dan kena format... heheheeee.. gurau jer!! :-) HAVE A NICE DAY

Hari ke-38 aku praktikal di Lebuhraya Shapadu

>> Sunday, July 5, 2009

Assalamualaikum wbrt. Hari ini merupakan hari yang ke-38 aku bekerja di LEbuhraya Shapadu. Pagi ini, awal –awal pagi lagi en Hairee menyuruh aku untuk install 1 PC yang baru sampai untuk kak Ramlah, akupun installah seperti yang dia mahukan , setelah install , aku pun pasang cantik-cantik untuk kak ramlah. Setelah itu, en Hairee suruh memformat computer dia yang lama tu, tapi masalah utama nak format computer tersebut adalah, software driver dia tak der, susah nak cari cd Motherboard yang lama macam tu, aku pun setelkan dengan cuba mencari kat Cd yang bersepah-sepah kat dalam kotak di situ, aku pun cubalah satu demi satu, tapi pada mulanya, aku cuba jugak cari kat internet, tapi tak software driver untuk motherboard tersebut.

Sampai ke pagi aku setelkan install PC tersebut, masalah driver dia satu tak der , puas jugak aku cari driver dia, Alhamdulillah, ok jugak sikit, ada sikit2 driver yang telah aku jumpa.. setelah selesai, aku pun pulang ker rumah.

0 comments:

  © Blogger template Mr.L by http://borntobehacker.blogspot.com/ 2008

Back to TOP