AHLAN WA SAHLAN......


Assalamulaikum wbrt...


Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini..semoga blog ni dapat memberikan anda serba sedikit maklumat yang berguna. Kalau ada yang terkurang dan cacat cela tu, maaflah yer.... segala komen dan pandangan anda mengenai blog ini amat saya harapkan...

SYUKRAN........

HAVE A NICE DAY....



~~~~L CHANGE THE WORLD~~~~


Assalamulaikum wbrt... Selamat Datang kepada semua pengunjung sekalian.... jangan bimbang semasa melayari blog ini.... paling kurang pun komputer anda akan.... kena virus dan kena format... heheheeee.. gurau jer!! :-) HAVE A NICE DAY

Hari ke-37 aku praktikal di Lebuhraya Shapadu

>> Sunday, July 5, 2009

Assalamualaikum wbrt, hari ni merupakan hari yang ke-37 aku bekerja di Lebuhraya Shapadu, seperti yang di janjikan, pagi ini lecturer aku akan datang ke Pejabat untuk melawat apa yang aku buat di sini, awal-awal pagi lagi aku sudah sibuk untuk mengemaskinikan log book aku, lecturer aku datang dalam lebih kurang kul 10 pagi, aku dengan amin (kawan sepraktikal) pun bersiap sedia untuk berhadapan dengan mereka, setelah mereka sampai, aku pun bergegas ke bilik meting untuk membincangkan apa yang kami buat,

Lecturer aku Tanya kepada supervisor aku, dan sessi soal jawab pun bermula antara kami semua, setelah itu, aku pun present kepada lecturer aku apa yang telah aku buat di Lebuhraya Shapadu ini, setelah selesai, giliran amin pulak untuk memberikan pembentangan, setelah selesai semuanya, aku pun membawa lecturer aku untuk melihat projek aku iaitu LCS di bilik server. Kemudian, aku pun membawa mereka melawat bilik control , di sana aku tunjukkan CCTV, system toll dan sebagainya, setelah selesai mereka melawat, mereka pun mengucapkan terima kasih kepada supervisor di shapadu dan berangkat pulang.

Pada belah petangnya pula, aku bincang dengan en Hairee untuk formatkan computer dia, jadi dia putuskan untuk format computer dia pada esok hari. Setelah itu, aku pun merayau-rayau kat plaza untuk melihat keadaan di sana, kemudian dalam kul 5.30 petang. Aku pun pulang ke rumah,

0 comments:

  © Blogger template Mr.L by http://borntobehacker.blogspot.com/ 2008

Back to TOP