AHLAN WA SAHLAN......


Assalamulaikum wbrt...


Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini..semoga blog ni dapat memberikan anda serba sedikit maklumat yang berguna. Kalau ada yang terkurang dan cacat cela tu, maaflah yer.... segala komen dan pandangan anda mengenai blog ini amat saya harapkan...

SYUKRAN........

HAVE A NICE DAY....



~~~~L CHANGE THE WORLD~~~~


Assalamulaikum wbrt... Selamat Datang kepada semua pengunjung sekalian.... jangan bimbang semasa melayari blog ini.... paling kurang pun komputer anda akan.... kena virus dan kena format... heheheeee.. gurau jer!! :-) HAVE A NICE DAY

Hari ke-20 aku praktikal di Lebuhraya Shapadu

>> Saturday, June 6, 2009

Assalamualaikum… hari ini merupakan hari yang ke-20 aku praktikal di lebuhraya shapadu.. pagi ni aku menjalani aktiviti harian aku seperti biasa. Sepatutnya hari ini aku tarik CCTV di westbound, tetapi malang nasib aku NAS cuti hari ni, jadi kenalah postpone minggu depan,


Kak Ramlah buat apa tu????? :-)

Pagi ni aku berjumpa dengan en Hairee, aku bertanya kepada en Hairee, dia memberikan banyak ilmu pada aku hari ini, pagi ni aku berbincang dengan dia mengenai virus dan jenis-jenisnya, dia dulu sebenarnya macam aku sekarang ni juga, explore mengenai virus-virus, masa belajar dulu dia ada subject khas pasal virus ini, lagi best, banyak jugaklah dia bagitau. Aku jadi tertarik nak belajar virus tu.. sebab tertimbul persoalan itu kerana ada sebuat computer kat pejabat itu kena virus, jadi aku nak format computer tersebut kenalah minta keinzinan en Hairee dulu..


PC yang aku akan format

Jadi dia pun memberikan aku kebenaran untuk format computer tersebut, selepas sahaja perbincang dengan en Hairee, aku pun di ajak oleh kat Siti Sarah untuk ikut dia dengan kak Ramlah pergi Cash In duit kat bank, aku ikut naik van peronda, kami pergi bank maybank kat Shah Alam. Aku balik semula ke MOC dalam kul 1.10 petang, aku pun terus start moto aku g solat jumaat. Selesai sahaja solat jumaat, aku pun terus ke bilik server, aku format PC yang aku cakapkan tadi, tengah-tengah format, boleh pulak hardisk rosak, aku cuba banyak kali, tetap jugak tak boleh format sebab hardisk tu problem, lama jugak lah aku buat. Last-last sekali, kenalah buat minggu depan, aku dah nak balik dah… nanti minggu depan aku nak tukar hardisk tu.

0 comments:

  © Blogger template Mr.L by http://borntobehacker.blogspot.com/ 2008

Back to TOP