AHLAN WA SAHLAN......


Assalamulaikum wbrt...


Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini..semoga blog ni dapat memberikan anda serba sedikit maklumat yang berguna. Kalau ada yang terkurang dan cacat cela tu, maaflah yer.... segala komen dan pandangan anda mengenai blog ini amat saya harapkan...

SYUKRAN........

HAVE A NICE DAY....



~~~~L CHANGE THE WORLD~~~~


Assalamulaikum wbrt... Selamat Datang kepada semua pengunjung sekalian.... jangan bimbang semasa melayari blog ini.... paling kurang pun komputer anda akan.... kena virus dan kena format... heheheeee.. gurau jer!! :-) HAVE A NICE DAY

3Com naik taraf sistem rangkaian Mampu

>> Monday, June 1, 2009





3Com Corporation (3Com) mengumumkan akan menaik taraf Rangkaian Kampus Putrajaya (PCN) Unit Pemodenan Tabdiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia (Mampu) yang menghubungkan semua agensi kerajaan di pusat pentadbiran kerajaan persekutuan.



Syarikat berjaya mendapat tender membekalkan suis penghala pelbagai perkhidmatan H3C bagi menyokong perkhidmatan bersepadu lebar jalur tinggi, termasuk Suis Label Protokol Pelbagai (MPLS), IPv6, keselamatan rangkaian, pemayaan pusat rangkaian dan ketersediaan suis teras maya.


Pengurus Negara 3Com di Malaysia, Marcus Lai, berkata pemilihan penyelesaian 3Com melalui proses penilaian amat teliti dan ia menunjukkan konsep yang berjaya, terbukti bahawa 3Com boleh diharap untuk mengubah dan membentuk pengalaman pengkomputeran kepada lebih 32,000 pengguna di dalam 80 kementerian serta agensi yang kini menggunakan PCN.

"Untuk melaksanakannya, 3Com akan bekerjasama dengan TT dotCom Sdn Bhd menggunakan barisan suis penghala S7500E 3Com meliputi lapisan teras, pengedaran dan sub pengedaran meliputi infrastruktur pusat data dan rangkaian kawasan setempat (LAN)," katanya.

0 comments:

  © Blogger template Mr.L by http://borntobehacker.blogspot.com/ 2008

Back to TOP