AHLAN WA SAHLAN......


Assalamulaikum wbrt...


Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini..semoga blog ni dapat memberikan anda serba sedikit maklumat yang berguna. Kalau ada yang terkurang dan cacat cela tu, maaflah yer.... segala komen dan pandangan anda mengenai blog ini amat saya harapkan...

SYUKRAN........

HAVE A NICE DAY....



~~~~L CHANGE THE WORLD~~~~


Assalamulaikum wbrt... Selamat Datang kepada semua pengunjung sekalian.... jangan bimbang semasa melayari blog ini.... paling kurang pun komputer anda akan.... kena virus dan kena format... heheheeee.. gurau jer!! :-) HAVE A NICE DAY

Telefon mewah dari Motorola

>> Monday, February 23, 2009

SANGGUPKAH anda membelanjakan sehingga AS$2,000 (RM7,316) untuk sebuah telefon bimbit?






Aura, produk terbaru daripada Motorola bukan sekadar telefon bimbit pertama di dunia yang mempunyai paparan membulat, malah lensanya adalah kristal nilam atau sapphire Gred 1 sebanyak 62 karat.

Dengan jaminan kalis calar dan karat, Aura turut terletak di dalam kelas tersendiri memandangkan bearing utamanya adalah buatan Swiss, serta dilengkapi dengan lapisan pelindung PVD serta gilapan cermin sama seperti jam mewah terbaik.

Lebih menarik ia dibina daripada 700 komponen individu dan setiap telefon bimbit dikatakan mengambil masa sehingga dua minggu untuk disiapkan.

Ia juga mempunyai teknologi paparan warna sebanyak 16 juta warna dengan ketajaman beresolusi 300 ppi, teknologi CrystalTalk dan stereo Bluetooth melengkapkan Aura sebagai simbol kemewahan.

Bagaimanapun, telefon ini belum dipasarkan di Malaysia.


0 comments:

  © Blogger template Mr.L by http://borntobehacker.blogspot.com/ 2008

Back to TOP