AHLAN WA SAHLAN......


Assalamulaikum wbrt...


Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini..semoga blog ni dapat memberikan anda serba sedikit maklumat yang berguna. Kalau ada yang terkurang dan cacat cela tu, maaflah yer.... segala komen dan pandangan anda mengenai blog ini amat saya harapkan...

SYUKRAN........

HAVE A NICE DAY....



~~~~L CHANGE THE WORLD~~~~


Assalamulaikum wbrt... Selamat Datang kepada semua pengunjung sekalian.... jangan bimbang semasa melayari blog ini.... paling kurang pun komputer anda akan.... kena virus dan kena format... heheheeee.. gurau jer!! :-) HAVE A NICE DAY

Operasi dengan sentuhan

>> Monday, February 23, 2009

Ada kalanya tentu anda terfikir apakah gajet menarik yang boleh dijadikan hadiah dalam bulan Februari ini.


Apa kata kalau menjengah seketika dan melihat telefon bimbit HTC Touch 3G yang mempunyai dua warna menarik Noble Gold dan Modern Brown.



HTC Touch 3G menggunakan teknologi TouchFLO generasi akan datang amat selesa dalam genggaman selain operasinya hanya menggunakan sentuhan bagi melihat alamat, media dan Internet dengan kelajuan dan ketepatan.

Selain itu pengguna juga boleh mengalami sendiri imej sebenar di skrin sensitif sentuhan 2.8 inci resolusi QVGA atau berubah ke Touch 3G dengan Windows Mobile 6.1 Professional bagi memudahkan membaca dan menyemak e-mel dan dokumen.

Kualiti rakaman gambar pegun atau video menggunakan kamera 3.2 megapiksel tidak dipertikaikan selain terdapat ruang slot microSD yang boleh menyimpan sehingga 16GB.

Anda juga boleh berhubung dengan dunia maya menggunakan Wi-Fi terbina dalam dan menerima laman web menggunakan jalur lebar 3.5G dengan kelajuan 18 kali lebih cepat berbanding 3G.

Selain itu pengguna boleh melayari laman web dalam skrin penuh, menonton video YouTube, mendapatkan arah perjalanan menggunakan navigasi GPS dan sentiasa dikemaskini dengan RSS bersepadu.

HTC Touch 3G dengan dua warna menarik telah berada di pasaran dengan harga runcit RM1,999


0 comments:

  © Blogger template Mr.L by http://borntobehacker.blogspot.com/ 2008

Back to TOP