AHLAN WA SAHLAN......


Assalamulaikum wbrt...


Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini..semoga blog ni dapat memberikan anda serba sedikit maklumat yang berguna. Kalau ada yang terkurang dan cacat cela tu, maaflah yer.... segala komen dan pandangan anda mengenai blog ini amat saya harapkan...

SYUKRAN........

HAVE A NICE DAY....



~~~~L CHANGE THE WORLD~~~~


Assalamulaikum wbrt... Selamat Datang kepada semua pengunjung sekalian.... jangan bimbang semasa melayari blog ini.... paling kurang pun komputer anda akan.... kena virus dan kena format... heheheeee.. gurau jer!! :-) HAVE A NICE DAY

Jika Aku Jatuh Hati.............

>> Thursday, March 12, 2009

Bismillahirrahmanirrahim.........


Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakan lah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMU, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu,

Ya Muhaimin, jika kau jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut PadaMU agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu



Ya Rabbanna, jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMU

Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu, rindukanlah aku pada
seseorang yang merindui syahid di jalanMU,...





Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMU,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMU..

Ya Allah, Jika aku jatuh hati pada kekasihMU, jangan
biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadamu........




Ya Allah, jika kau halalkan aku merindui kekasihMU,
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMU.

Aminn....

0 comments:

  © Blogger template Mr.L by http://borntobehacker.blogspot.com/ 2008

Back to TOP